İzmir’de Büyükşehir Belediyesi ile Çiğli Belediyesi arasında çöp krizi yaşandı. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin, Çiğli Belediyesi’ne ait çöp kamyonlarını Menemen Aktarma Merkezi’ne yönlendirmesi üzerine iki belediye arasında gerginlik çıktı.
Kamyonlar geçişi kapattı
Çiğli Belediyesi’ne ait çöp kamyonları, Harmandalı Düzenli Depolama Alanı’na giden yolu kapatarak tepkisini gösterdi. Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı çöp taşıma araçları ilerleyemezken, bölgeye çöp dökülmesini istemeyen bazı vatandaşlar da olaya dahil oldu. Gerginlik kısa sürede büyüdü.
Polis müdahale etti
İhbar üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Yapılan uyarılar sonrası Çiğli Belediyesi’ne ait kamyonlar yolu açtı ve çöp taşıma işlemi yeniden başladı.
Tutanak tutuldu
Olayın ardından, Çiğli Belediyesi araçlarının yolu kapatmasına ilişkin tutanak tutulduğu öğrenildi. Her iki belediyeden de konuya ilişkin resmi bir açıklama bekleniyor.
(gündeme bakış)