Egeli Gazete

İzmir’de çöp krizi: Çiğli Belediyesi kamyonları yolu kapattı

İzmir’de Büyükşehir Belediyesi ile Çiğli Belediyesi arasında çöp krizi yaşandı. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin, Çiğli Belediyesi’ne ait çöp kamyonlarını Menemen Aktarma Merkezi’ne yönlendirmesi üzerine iki belediye arasında gerginlik çıktı.
İzmir’de çöp krizi: Çiğli Belediyesi kamyonları yolu kapattı
Haberler / Güncel
12 Kasım 2025 Çarşamba 15:34

 

İzmir’de Büyükşehir Belediyesi ile Çiğli Belediyesi arasında çöp krizi yaşandı. İzmir Büyükşehir Belediyesi’nin, Çiğli Belediyesi’ne ait çöp kamyonlarını Menemen Aktarma Merkezi’ne yönlendirmesi üzerine iki belediye arasında gerginlik çıktı.

Kamyonlar geçişi kapattı
Çiğli Belediyesi’ne ait çöp kamyonları, Harmandalı Düzenli Depolama Alanı’na giden yolu kapatarak tepkisini gösterdi. Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı çöp taşıma araçları ilerleyemezken, bölgeye çöp dökülmesini istemeyen bazı vatandaşlar da olaya dahil oldu. Gerginlik kısa sürede büyüdü.

Polis müdahale etti
İhbar üzerine bölgeye polis ekipleri sevk edildi. Yapılan uyarılar sonrası Çiğli Belediyesi’ne ait kamyonlar yolu açtı ve çöp taşıma işlemi yeniden başladı.

Tutanak tutuldu
Olayın ardından, Çiğli Belediyesi araçlarının yolu kapatmasına ilişkin tutanak tutulduğu öğrenildi. Her iki belediyeden de konuya ilişkin resmi bir açıklama bekleniyor.

(gündeme bakış)

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete