İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, bugün gaz paniği yaşandı. Çalışanların binada boğaz yanması ve öksürük sorunu yaşaması üzerine hastane yönetimine haber verildi. Ameliyathande gaz sızıntısı olduğu şüphesiyle hastalar binadan tahliye edilirken, AFAD, itfaiye ekipleri ve ilgili birimler hastaneye intikal etti. ,
Ancak yapılan ölçümler sonucu, binada gaza rastlanmadı. Hastalar ve çalışanlar binaya geri alındı.