Egeli Gazete

İzmir'de hastanede gaz sızıntısı paniği: Hastane boşaltıldı

İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, ameliyathaneden gaz sızıntısı olduğu şüphesiyle bina boşaltıldı. Yapılan incelemeler sonucunda gaz sızıntısına rastlanılmadı. Hastalar yeniden binaya alındığı öğrenildi.
İzmir'de hastanede gaz sızıntısı paniği: Hastane boşaltıldı
Haberler / Güncel
6 Kasım 2025 Perşembe 15:36

İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Atatürk Eğitim ve Araştırma Hastanesinde, bugün gaz paniği yaşandı. Çalışanların binada boğaz yanması ve öksürük sorunu yaşaması üzerine hastane yönetimine haber verildi. Ameliyathande gaz sızıntısı olduğu şüphesiyle hastalar binadan tahliye edilirken, AFAD,  itfaiye  ekipleri ve ilgili birimler hastaneye intikal etti. ,

Ancak yapılan ölçümler sonucu, binada gaza rastlanmadı. Hastalar ve çalışanlar binaya geri alındı. 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete