Egeli Gazete

İzmir’de suya zam

İzmir Su ve Kanalizasyon İdaresi (İZSU) Apustos ayı itibari ile uyguanacak yeni zamlar belli olurken, ayın ilk gününde uygulanacak yeni tarife ise belli oldu. Buna göre İzmirliler, konutta 0-10 metreküp suya 16,37, 120 metreküp suya 19,47 ve 21 metreküp ve üstüne ise 36,47 TL ödeyecek.
Haberler / Güncel
1 Ağustos 2022 Pazartesi 10:42
İzmir’de son dönemlerde gelen zamlar ile birlikte tartışmalara neden olan İzmir Su ve Kanalizsyon İdaresi (İZSU) geçtiğimiz aylarda zam oranlarını Üretici Fiyat Endkesi’ne (ÜFE) bağlama kararı almıştı. 30 Ekim 2921 yılında gerçekleştirilen İZSU Meclsi’nde 2022 yılı Ocak ayından itibaren geçerli yüzde 18 ve Hazira ayı itibari ile geçerli olacak yüzde 15,5 olmak üzere yıldı iki zam uygulama kararı alınmıştı. Haziran ayı enflasyon oranının açıklanması ile birlikte suya gelen son zam da netleşmiş oldu. TÜİK tarafından açıklanan rakamlara göre aylık Üretici Enflasyonu yüze 6,77 açıklandı. Son enflasyon Ağustos ayı faturalarına yansıması ise belli oldu. YENİ TARİFE FİYATLARI BELLİ OLDU Buna göre İzmirliler, konutta 0-10 metreküo suya metreküp başı 16,37 TL, 11-20 meterküp suyya metreküp başına 19,47 TL ve 21 metreküp ve üstüne ise metreküp başı 36,47 TL ödeyecek. Konut dışında ise 0-10 metreküp 32,12 TL, 11 ve üstü ise 41,77 olarak belirlendi.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete