Egeli Gazete

İzmir’de uyuşturucunu etkisiyle evini ateşe verdi

İzmir’in Torbalı ilçesinde 20 yaşında bir genç uyuşturucu etkisiyle yaşadığı evi yaktı, olay yerine gelen polis ekipleri şüpheliyi tutukladı
Haberler / Politika
5 Ocak 2023 Perşembe 16:25
İzmir'in Torbalı ilçesinde madde bağımlısı olduğu öne sürülen ve yaşadığı evi kundakladığı suçlamasıyla gözaltına alınan şüpheli, çıkarıldığı mahkemece tutuklandı. Olay, dün ilçeye bağlı Çaybaşı Mahallesi'nde meydana geldi. Madde bağımlısı olduğu öne sürülen İ.G. (20), iddiaya göre kullandığı uyuşturucu maddenin etkisiyle yaşadığı evi ateşe verdi. Yangını fark eden çevre sakinlerinin bildirmesi üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ekiplerinin müdahalesi sonucu söndürülürken, evin büyük bir bölümü kullanılamaz hale geldi. Evi ateşe veren İ.G. ise kendisini evin hemen yanı başında bulunan ardiyeye kilitledi. Polis ekiplerine teslim olmak istemeyen İ.G., yaklaşık 1 saat burada bekleyerek polis ekiplerine direndi. Daha sonra ekiplerin ikna etmesi sonucunda teslim olan İ.G., gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerin ardından adliyeye sevk edilen İ.G., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete