Egeli Gazete

İzmir'de yayalara yol vermeyen sürücüler kamerada

İzmir’in Konak ilçesinde yaya geçidinde yolun karşısına geçmek için bekleyen vatandaşlara yol vermeyen sürücüler kameraya yansıdı.
İzmir'de yayalara yol vermeyen sürücüler kamerada
Haberler / Güncel
18 Ocak 2025 Cumartesi 09:14

 İzmir’in Konak ilçesinde yaya geçidinde yolun karşısına geçmek için bekleyen vatandaşlara yol vermeyen sürücüler kameraya yansıdı.
İzmir'in kalabalık bölgelerinden olan Gazi Bulvarı’nda bulunan yaya geçidinde sürücüler yayalara öncelik vermeyerek, trafik güvenliğini tehdit ediyor. Yolun karşısına geçmek isteyen vatandaşlar ise bu duruma zaman zaman tepki gösterdi. Tehlikeli anların yaşandığı yaya geçidinde yolun karşısına geçemeyen vatandaşlar zor anlar yaşarken, o anlar ise saniye saniye kaydedildi.
2025 yılı itibarı ile yayalara yol vermeme cezasının 4 bin 512 lira olduğu bildirilmişti.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete