Egeli Gazete

İzmir'deki metruk binadan 29 kaçak göçmen çıktı

İzmir’in Çeşme ilçesinde jandarma ekipleri tarafından metruk bir binada 29 düzensiz göçmen yakalandı. Göçmenlerin farklı ülkelerden geldiği ve yurt dışına çıkmaya hazırlandıkları belirlendi.
İzmir'deki metruk binadan 29 kaçak göçmen çıktı
Haberler / Güncel
1 Kasım 2025 Cumartesi 09:06

İzmir’in Çeşme ilçesinde jandarma ekipleri tarafından metruk bir binada 29 düzensiz göçmen yakalandı. Göçmenlerin farklı ülkelerden geldiği ve yurt dışına çıkmaya hazırlandıkları belirlendi.


Çeşme İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri, canlı güvenlik kameraları üzerinden yapılan incelemeler sonucunda Şehit Mehmet Mahallesi’nde bulunan terk edilmiş bir metruk binada yasa dışı yollarla yurt dışına geçmeye hazırlanan göçmenleri tespit etti.
Düzenlenen operasyonla binada saklanan Sudan, Senegal, Eritre, Filistin ve Suriye uyruklu toplam 29 düzensiz göçmen yakalandı.
Yakalanan göçmenler, işlemlerinin ardından İzmir İl Göç İdaresi Müdürlüğü’ne teslim edilirken, olayla ilgili soruşturmanın sürdüğü bildirildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete