Egeli Gazete

İzmir'e 500 hekim ataması yapıldı

AK Parti İzmir İl Başkanı Kerem Ali Sürekli sosyal medya hesabından yaptığı paylaşıma göre İzmir’e yeni dönemde 500 hekim ataması daha yapıldı.
Haberler / Güncel
19 Ekim 2022 Çarşamba 09:50
AK Parti İzmir İl Başkanı Kerem Ali Sürekli sosyal medya hesabı üzerinden 2022 yılından 3.döneminde yapılan hekim atamaları ile ilgili bir müjdeyi paylaştı. AK Partili Süreki’nin yaptığı paylaşıma göre; hekim, uzman hekim, diş hekimi ve uzman diş hekimi olmak üzere İzmir’e toplam 500 hekim ataması gerçekleştirildi. AK Partili Sürekli’nin yaptığı paylaşım şu şekilde: İzmir’imize müjdemiz var… Sağlık Bakanlığı’mız tarafından 2022 Yılı 3. Dönem Atama Kırası sonucu; İzmir’imize toplam 500, hekim, uzman hekim, diş hekimi ve uzman diş hekimi atandı. Kıymetli hekimlerimize görev yerlerinde başarılar diliyorum İzmir’imize hayırlı olsun.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete