erhangulenc.com'da yer alan habere göre, İzmirli eczacılar 28 Eylül Pazar günü sandık başına gidiyor. 23 yıldır İzmir Eczacı Odası Başkanlığı görevini sürdüren Tuncay Sayılkan’ın yeniden aday olmayacağını açıklamasının ardından seçimlerde dört farklı grup başkanlık için yarışacak.
Dokuz Eylül Üniversitesi DESEM’de yapılacak seçimlerde kent genelinde yaklaşık 3 bin eczacı oy kullanacak. Başkan adayları çalışmalarını yoğun tempoda sürdürürken, mevcut Başkan Tuncay Sayılkan’ın yeni dönemde adaylardan Hakan Şimşek’e destek verdiği öğrenildi.
Dört farklı isim yarışıyor
Murat Çiftçi : İzmir Eczacı Hareketi adayı: Çiftçi, meslektaşlarının ekonomik sorunlarına çözüm getirmek için teknolojiyi oda yönetimine entegre edeceklerini belirtti. Yapay zeka destekli rapor kontrol uygulamasıyla fiyat ve komisyon değişikliklerinin eczacılara anlık iletileceğini söyleyerek, “Etik değerlere bağlı eczacılar bir araya gelmeli” dedi.
F. Savaş Kılıççıoğlu : İzmir Eczacılar Platformu adayı: Katılımcı ve şeffaf bir yönetim anlayışı için yola çıktıklarını vurgulayan Kılıççıoğlu, çok adaylı yarışın Türkiye’ye örnek olduğunu ifade etti. “Sorunlarımız ortak, çözebilecek ekip lazım. O da bizde var” diye konuştu.
Hakan Şimşek : İzmir Eczacılar Birliği Grubu adayı: “Bir değilsek, hepimiz eksiliriz” sloganıyla adaylığını duyuran Şimşek, genç eczacıların oda yönetiminde daha fazla yer alması gerektiğini söyledi. Meslek mevzuatının günümüz koşullarına uygun şekilde yenilenmesi için çalışacaklarını belirtti.
Tamer Yeşildere : İzmir Birlikte Güçlü Grubu adayı: 2013’ten bu yana oda yönetiminde görev alan ve son 10 yıldır Genel Sekreterlik yapan Yeşildere de başkanlık yarışına katıldı.
İzmir Eczacı Odası’ndaki seçim, meslek örgütü içinde uzun yıllardır görülmeyen kadar çok adaylı bir yarışa sahne olacak.