Egeli Gazete

İzmirliye iyi haber: Büyükşehir Belediyesi'ndeki toplu sözleşme krizi çözüldü

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, Büyükşehir işçilerinin TİS krizinin çözüldüğünü açıkladı. Soyer, "İşçilerimizin ücetlerinde yüzde 67.07 oranında yani enflasyon kadar artış sağladık" dedi.
İzmirliye iyi haber: Büyükşehir Belediyesi'ndeki toplu sözleşme krizi çözüldü
Haberler / Güncel
20 Mart 2024 Çarşamba 16:55

EGELİ GAZETE- İzmir Büyükşehir Belediyesi'nde Türk-İş sendikalı işçilerin eylemleri gündem olmuştu. İşçiler belirli saatlerde iş bırakmış, İZULAŞ işçileri ise kontak kapatmıştı. Otobüslerin çalışmaması İzmirliye çile olurken, bugün müjdeli haberi Soyer verdi. Soyer sosyal medyada yaptığı paylaşımla  İZSU, İZDOĞA, İZBETON ve İZULAŞ’da çalışan Türk-İş sendikalı işçilerin maaşlarına yüzde 67.7 oranında artış yapıldığını açıkladı. Soyer ayrıca 'Emekçimizi enflasyona ezdirmedik' dedi.

Tunç Soyer'in paylaşımının tamamı ise şöyle,

"Emekçimizi enflasyona ezdirmedik. İşçilerimizin ücetlerinde yüzde 67.07 oranında yani enflasyon kadar artış sağladık. Belediyemize bağlı İZSU, İZDOĞA, İZBETON ve İZULAŞ’da çalışan 5 bin 500 işçimiz için Türk İş'e bağlı Belediye İş Sendikası ile imzalayacağımız toplu sözleşme şimdiden hayırlı olsun. 26 Mart Salı günü Kültürpark’ta saat 14.30’da sözleşmeye imza atıp işçi kardeşlerimle bayramı erken kutlayacağız. Tüm işçi kardeşlerimi bu kutlamaya davet ediyorum."

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete