EGELİ GAZETE- İzmir Büyükşehir Belediyesi'nde Türk-İş sendikalı işçilerin eylemleri gündem olmuştu. İşçiler belirli saatlerde iş bırakmış, İZULAŞ işçileri ise kontak kapatmıştı. Otobüslerin çalışmaması İzmirliye çile olurken, bugün müjdeli haberi Soyer verdi. Soyer sosyal medyada yaptığı paylaşımla İZSU, İZDOĞA, İZBETON ve İZULAŞ’da çalışan Türk-İş sendikalı işçilerin maaşlarına yüzde 67.7 oranında artış yapıldığını açıkladı. Soyer ayrıca 'Emekçimizi enflasyona ezdirmedik' dedi.
Tunç Soyer'in paylaşımının tamamı ise şöyle,
"Emekçimizi enflasyona ezdirmedik. İşçilerimizin ücetlerinde yüzde 67.07 oranında yani enflasyon kadar artış sağladık. Belediyemize bağlı İZSU, İZDOĞA, İZBETON ve İZULAŞ’da çalışan 5 bin 500 işçimiz için Türk İş'e bağlı Belediye İş Sendikası ile imzalayacağımız toplu sözleşme şimdiden hayırlı olsun. 26 Mart Salı günü Kültürpark’ta saat 14.30’da sözleşmeye imza atıp işçi kardeşlerimle bayramı erken kutlayacağız. Tüm işçi kardeşlerimi bu kutlamaya davet ediyorum."