Egeli Gazete

İZSU'dan Narlıdere ve Güzelbahçe’de 24 saatlik su kesintisi uyarısı

İzmir’in Narlıdere ve Güzelbahçe ilçelerinde 3 Aralık 2025 Çarşamba günü itibariyle 24 saatlik planlı su kesintisi uygulanacak.
İZSU'dan Narlıdere ve Güzelbahçe’de 24 saatlik su kesintisi uyarısı
Haberler / Güncel
2 Aralık 2025 Salı 17:42

İzmir’in Narlıdere ve Güzelbahçe ilçelerinde 3 Aralık 2025 Çarşamba günü itibariyle 24 saatlik planlı su kesintisi uygulanacak.

İZSU’dan yapılan açıklamaya göre, Narlıdere İlçesi Liman Reis Mahallesi, Mithatpaşa Caddesi ile Hasan Ali Yücel Sokak kavşağında bulunan Q800'lük çelik boru hattında meydana gelen arıza nedeniyle, 03.12.2025 Çarşamba saat 10:00’dan, 04.12.2025 Perşembe saat 10:00’a kadar su verilemeyecek. Kesintiden Narlıdere Limanreis Mahallesi ve Güzelbahçe ilçesinin tamamı etkilenecek.

Yetkililer, arızaların onarılmasının ardından depo seviyeleri ve su isale hatlarındaki basınç düzenlemesinin zaman alabileceğini, ayrıca kullanım yoğunluğu sebebiyle suyun hanelere ulaşmasının planlanan bitiş saatinden farklı olabileceğini bildirdi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete