Egeli Gazete

İZSU’dan sağlıklı içme suyu için portatif çözüm

İzmir Büyükşehir Belediyesi Kemalpaşa ve Bergama’ya paket klorlama kabini kurdu. Portatif sistem şebekeye verilen suyu otomatik dezenfekte ediyor.
Haberler / Yerel Yönetimler
29 Şubat 2020 Cumartesi 12:39
İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü Kemalpaşa ve Bergama’daki terfi merkezlerinde acil müdahale sistemli paket klorlama kabini kurdu. Benzer bir tesis 2018’de Bayındır terfi merkezinde kurulmuştu. Tesis şebekeye verilen suyun miktarına göre otomatik klorlama yapıyor. Böylelikle suyun dezenfektasyonunun sürekliliği sağlanıyor. Sistem sensörleri aracılığıyla olası bir klor gazı kaçağını algılıyor ve böyle bir durumda gazın ana çıkış kaynağı olan vanalar sistemi kapatıyor. Ortamdaki kaçak klor gazı vakumlanarak nötralizasyon sistemine gönderiyor. Teknik personelin sisteme müdahalesine gerek kalmıyor. Sistem portatif olduğundan deprem gibi acil çözüm gerektiren durumlarda ihtiyaç duyulan bölgelere kısa sürede taşınabiliyor.    

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete