Egeli Gazete

İZSU duyurdu: Urla’nın iki mahallesine yeni içme suyu hattı

İZSU Genel Müdürlüğü, Urla Yelaltı ve Yenice mahallerinde ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarını yeniliyor. Çalışmaların kısa süre içinde tamamlanması hedefleniyor.
İZSU duyurdu: Urla’nın iki mahallesine yeni içme suyu hattı
Haberler / Güncel
24 Ocak 2025 Cuma 09:22

İzmir Büyükşehir Belediyesi İZSU Genel Müdürlüğü, su verimliliği yatırımları kapsamında kentin dört bir yanında ekonomik ömrünü tamamlayan içme suyu hatlarını yeniliyor. Su kayıp kaçaklarını azaltmak, hanelere kesintisiz içme suyu ulaştırmak için yürütülen çalışmalar Urla’nın eski yerleşim yerlerinden Yelaltı ve Yenice mahallelerinde devam ediyor. Akpınar, Bellek, Çilingir Çeşme, 12 Eylül, Kapan Cami, Kütük Minare, İnceoğlu, Tireli, Gökmen, Uğur, Balcı, Topaltı, Kırcalı, Hacı Memiş, Kıvırcık, Açkı, Park ve Kamanlı olmak üzere 18 sokağı kapsayan 5 kilometre uzunluğundaki içme suyu yenileme çalışmalarının 4,8 kilometresi tamamlandı. Geriye kalan imalatların da kısa sürede bitirilmesi hedefleniyor.

2024 yılında 18 kilometrelik içme suyu hattı yenilendi

İZSU Genel Müdürlüğü Urla’da 2024 yılında yaklaşık 18 kilometrelik içme suyu hattı yeniledi ve yeni abone bağlantılarını tamamladı. Ayrıca Urla Çarşı’da, Zeytineli Mahallesi, Tekke Caddesi, Balıklıova sokaklarında 4 kilometrelik içme suyu döşeme çalışmaları devam ediyor. Bu noktalarda imalatlar yaz sezonu öncesi tamamlanacak.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete