Egeli Gazete

Japonya 2 yıl sonra sınırları açtı

Koronavirüs salgını sebebiyle 2 yıldır yabancı turistlerin girişine izin vermeyen Japonya, 1 Haziran’dan itibaren kısıtlamalarını kaldıracağını açıkladı.
Haberler / Dünya
27 Mayıs 2022 Cuma 10:47
Japonya Başbakanı Fumio Kishida, Japonya’nın pandemi sebebiyle iki yıl önce getirdiği seyahat kısırlamalarının Haziran ayında kaldırılacağını ve sınırların yabancı turistlere açılacağını duyurdu. İlk etapta sadece rehberli tur programlarına izin verileceğini söyleyen Kishida, 10 Haziran’dan itibaren yabancı turist kabul edileceğini açıkladı. COVİD-19 enfeksiyon oranlarının düşü olduğu bölgelerden üç doz aşı olmuş turistler ülkeye girdikten sonra testten ve karantinadan muaf tutulacak. Japonya bu hafta Avustralya, Singapur, Tayland ve Amerika Birleşik Devletleri olmak üzere dört ülkeden küçük deneysel paket turlara ev sahipliği yapacak. Turist vizesi değil, özel vize alan 50 kişinin deneme turu 31 Mayıs’ta sona erecek. Sıkı sınır kontrolleri sebebiyle eleştirilerle karşı karşıya kalan Japonya, bu yılın başlarında kısırlamalarını gevçetmeye başladı. Şu anda Japon vatandaşları, yabancı öğrencilere ve iş seyahatleri olmak üzere günde 10 bin kişinin ülkeye girmesine izin veriliyor. Pandemi önlemlerinden sorumlu bir yetkili, 1 Haziran’dan itibaren bu sayının 20 bine çıkacağını söyledi.    

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete