Egeli Gazete

Karşıyaka kendine geldi: 4-0

 Karşıyaka, TFF 3. Lig 3. Grup’ta Kardemir Karabükspor’u 4-0 mağlup ederek 7 maç aranın ardından galip geldi.
Haberler / Spor
13 Şubat 2022 Pazar 17:52
TFF 3. Lig 3. Grup’un 22. haftasında Karşıyaka, Bornova Aziz Kocaoğlu Stadyumu’nda oynanan maçta Kardemir Karabükspor’u konuk etti. Maça hızlı başlayan yeşil-kırmızılılar, 2. dakikada Samican Keskin’in golüyle öne geçerek ilk yarıyı önde kapattı. İkinci yarıya da etkili başlayan İzmir temsilcisi, 46. dakikada Namık Çelik’le farkı 2’ye çıkardı. Mücadelenin son dakikalarına kadar oyun üstünlüğünü elden bırakmayan Kaf Kaf, 87. dakikada İhsan Furkan Deniz ve 90. dakikada Cenk Özbey ile bulduğu gollerle maçta 4-0’lık galibiyetle ayrıldı. Bu sonuçla Karşıyaka, 22 hafta sonunda puanını 26’ya çıkardı. Kardemir Karabükspor ise 1 puanda kaldı. 7 maçlık galibiyet hasreti sona erdi Ligdeki son galibiyetini 28 Kasım 2021 tarihinde sahasında oynadığı maçta Edirnespor’a karşı 4-2’lik skorla alan Karşıyaka, bu maçın ardından oynadığı 7 maçta 4 beraberlik ve 3 mağlubiyet alarak galibiyete hasret kalmıştı. Yeşil-kırmızılılar, Karabükspor’a karşı alınan galibiyetle bu kötü istatistiğini sonlandırmış oldu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete