Egeli Gazete

Kayseri'de sobadan zehirlenen iki kardeş hayatını kaybetti

Kayseri’nin Kocasinan ilçesinde ölü bulunan 2 kardeşin sobadan sızan karbonmonoksit gazından hayatını kaybettiği belirlendi.
Kayseri'de sobadan zehirlenen iki kardeş hayatını kaybetti
Haberler / Türkiye
14 Nisan 2024 Pazar 13:11

Kayseri’nin Kocasinan ilçesinde ölü bulunan 2 kardeşin sobadan sızan karbonmonoksit gazından hayatını kaybettiği belirlendi.

Edinilen bilgiye göre ilçeye bağlı Fevzioğlu Mahallesi 489. Sokak üzerinde müstakil bir evde meydana gelen olayda sabah çocukları Samet (19) ve Ahmetcan (17) K.’yi uyandırmak isteyen anne; odaya girdiğinde iki çocuğunu da hareketsiz buldu.

Anne durumu 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirirken ihbar üzerine bölgeye çok sayıda polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Polis ekipleri çevrede güvenlik önlemi alırken, sağlık ekipleri de yaptıkları ilk müdahalede Samet ve Ahmetcan K.’nin hayatını kaybettiğini belirledi..

Evde yapılan incelemelerde iki kardeşin sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlendi. İncelemelerin tamamlanmasının ardından kardeşlerin cansız bedenleri otopsi yapılmak üzere hastane morguna kaldırıldı. Acı haberi duyan ailenin yakınları da eve akın etti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete