İzmir Kemalpaşa Belediyesi Armutlu Hayvan Barınağı’nda, onlarca köpeğin katledildiği öne sürüidü . Belediye görevlilerinin, bakımını yapamadıkları için hayvanların sularına ilaç kattığı iddia edildi. Barınakta yerde yatan çok sayıda köpek ve o esnada orada bulunan belediye görevlileri cep telefonu kamerasına yansıdı. Sosyal medyada yayılan görüntüye çok sayıda vatandaş tepki gösterdi.