Egeli Gazete

Kimya fabrikasında yangın

Bursa'da kimya fabrikasında yangın çıktı. Alevler kısa sürede bütün fabrikayı sararken işçiler tahliye edildi. Zaman zaman patlamalar yaşanırken bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın sabahın ilk ışıklarında kontrol altına alındı
Haberler / Türkiye
17 Ocak 2022 Pazartesi 08:43
Yangın, gece saat 03.00 sularında merkez Nilüfer ilçesi Nilüfer Organize Sanayi bölgesinde bulunan tekstil yardımcı kimyasallarının bulunduğu depoda henüz belirlenemeyen bir sebeple patlama meydana geldi. Patlama sonucu alevler kısa sürede bütün fabrikayı sardı. Patlama sırasında içeride bulunan 15 kişi kısa sürede kendini dışarı atarak kurtulmayı başarırken, çalışanların ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Yangına 60 araç ve 150 personele müdahale eden Bursa Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri yangını beş saat sonra kontrol altına almayı başardı. Bölgede AFAD ekipleri fabrikadan çıkan keskin kokular ve yola savrulan kimyasallar için tedbir alırken, sağlık ekipleri dumandan ve kokudan etkilenenlere müdahalede bulundu. Beş saat sonra kontrol altına altına alınan yangında fabrika kullanılamaz hale geldi. Polis ekipleri yangınla ilgili tahkikat başlattı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete