Egeli Gazete

Kocaeli'nde garip görüntüler: Geyikler şehre indi

Kocaeli’de yaralı, bakıma muhtaç halde bulunup uzun süre Ormanya’da rehabilite edilen geyikler, yeniden doğaya salınmıştı. Geyiklerden bazıları Ormanya’da insanlara alışınca şehirde gezmeye başladı. Sürekli kameralara yakalanan geyikler, vatandaşın da ilgisini çekiyor.
Haberler / Türkiye
7 Aralık 2024 Cumartesi 11:51

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, bakıma muhtaç halde bulunan geyikleri Ormanya’da tedavi edip, üremelerini de sağlayıp yeniden doğaya bırakıyor. Proje kapsamında 10 kızıl geyik, Eylül ayında doğaya salındı. Ormanya’da insanlara alışan geyiklerin bazıları ise yeniden şehre indi. Kartepe ve Başiskele ilçesinde görülen geyikler, sık sık hem vatandaş kamerasına hem de güvenlik kamerasına yakalanıyor.

Geyikler, zaman zaman yerleşim yerlerine gelerek yiyecek arıyor. Başiskele ilçesinde bir sitenin önüne gelen geyik, güvenliği atlatarak siteye daldı. O anlar güvenlik kamerası tarafından an be an kaydedildi.

Şehirli geyiklerGörüntülerde geyiğin, kapalı olan araç geçiş noktasından atlayarak siteye girdiği görülüyor. Kulübede bulunan güvenlik ise ne yapacağını şaşırıyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete