Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu, Konak muhtarlarıyla bir araya geldi. Başkan seçilmesinin ardından yeni dönemin topyekûn dayanışma içinde geçmesini isteyen Başkan Mutlu , “Önümüzdeki beş yılda birlikte çok güzel işlere imza atacağımıza inanıyorum” dedi.
TÜRKİYE İÇİN YOLA ÇIKTIK
Konak Belediye Başkanı Nilüfer Çınarlı Mutlu Konak Muhtarlarıyla toplantı yaptı. Çınartepe Aydın Erten Rekreasyon Alanı’nda düzenlenen toplantıda Başkan Mutlu’yla birlikte CHP Konak İlçe Başkanı Ozan Ali İlgazi, Konak Belediyesi bürokratları, müdürler ve meclis üyeleri yer aldı. Başkan Mutlu, belediyenin bürokrat ekibini de muhtarlara tanıttı . Başkan Mutlu, “Ekibimiz güçlenerek, yenilenerek devam ediyor. Önümüzdeki beş yılda birlikte çok güzel işlere imza atacağımıza inanıyorum. Büyükşehir belediye başkanımız ve 28 ilçe belediye başkanıyla düzenli toplantılar yapıyoruz. Eski usul çalışma anlayışı bir kenara bırakıldı. O sokak benim çalışma alanım, bu sokak Büyükşehir’in, şurası benim anlayışı bitti. Biz 28 ilçe ve Büyükşehir CHP belediyesiyiz. Herkes birbirine destek olacak, dayanışma olacak. Gerçekten büyük dayanışma içinde; sen ben ayrımı olmadan çalıştığımız bir yönetim anlayışını İzmir’e getirmek istiyoruz. Topyekûn bir başarı hikâyesi yazacağız. Hep söylüyoruz; kişilerin tek tek isim yapması değil, biz iktidar olmak istiyoruz. Başka türlü bir İzmir ve Türkiye için yola çıktık” dedi.
GELEN ŞİKAYETLERİ ANINDA DEĞERLENDİRİYORUZ
Seçim dönemi sırasında vatandaştan gelen talepleri not aldıklarını ve temizlik konusunun altını çizdiklerini dile getiren Başkan Mutlu, temizlik harekâtı başlattıklarını ifade etti. Mutlu, “Öncelikle Basmane’den başlayarak temizliğe giriş yaptık. Gelen şikâyetleri anında değerlendiriyoruz ve bunu bir sisteme bağlamak istiyoruz. Eksik olan yerlerde konteynerleri hızla tamamlayacağız. Atık toplama işini dijital olarak takip edeceğimiz bir sistem kuracağız. Yeni nesil sokak temizleme araçlarıyla filomuzu yenileyeceğiz"dedi.