Egeli Gazete

Konak Belediyesi’nden gözaltına alınan personelle ilgili açıklama

İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında 5 Kasım 2025 tarihinde gözaltına alınan üç Konak Belediyesi çalışanı, ifadelerinin alınmasının ardından adliyeye sevk edildi.
Konak Belediyesi’nden gözaltına alınan personelle ilgili açıklama
Haberler / Güncel
6 Kasım 2025 Perşembe 13:58

İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında 5 Kasım 2025 tarihinde gözaltına alınan üç Konak Belediyesi çalışanı, ifadelerinin alınmasının ardından adliyeye sevk edildi.

Belediyeden yapılan açıklamada, söz konusu çalışanların adli kontrol şartıyla serbest bırakıldığı belirtildi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

“İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı’nca yürütülen soruşturma kapsamında 5 Kasım 2025 tarihinde hakkında gözaltı işlemi uygulanan 3 belediye çalışanımız, ifadelerinin alınmasının ardından adliyeye sevk edilmiş ve adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Belediyemiz, sürecin şeffaf ve adil bir şekilde ilerlemesi için gerekli hassasiyeti göstermekte ve gelişmeleri yakından izlemektedir.”

Konak Belediyesi, soruşturma sürecinin tamamlanmasını beklediklerini belirterek kamuoyuna saygılarını sundu.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete