İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturma kapsamında 5 Kasım 2025 tarihinde gözaltına alınan üç Konak Belediyesi çalışanı, ifadelerinin alınmasının ardından adliyeye sevk edildi.
Belediyeden yapılan açıklamada, söz konusu çalışanların adli kontrol şartıyla serbest bırakıldığı belirtildi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“İzmir Cumhuriyet Başsavcılığı’nca yürütülen soruşturma kapsamında 5 Kasım 2025 tarihinde hakkında gözaltı işlemi uygulanan 3 belediye çalışanımız, ifadelerinin alınmasının ardından adliyeye sevk edilmiş ve adli kontrol şartıyla serbest bırakılmıştır. Belediyemiz, sürecin şeffaf ve adil bir şekilde ilerlemesi için gerekli hassasiyeti göstermekte ve gelişmeleri yakından izlemektedir.”
Konak Belediyesi, soruşturma sürecinin tamamlanmasını beklediklerini belirterek kamuoyuna saygılarını sundu.