Egeli Gazete

Konak’taki yaya üst geçidinde bakım çalışmaları başlıyor

İzmir Büyükşehir Belediyesi Konak Atatürk Meydanı ile Bahri Baba Parkı arasında yaya ulaşımını sağlayan Şehit Teğmen Güngör Dolunay Yaya Üst Geçidi’nde bakım çalışması yapacak. Üst geçit bu akşamdan itibaren (18 Ağustos 2022) yaya ulaşımına kapatılacak. 
Haberler / Yerel Yönetimler
18 Ağustos 2022 Perşembe 20:52
İzmir Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Dairesi Başkanlığı, Konak Atatürk Meydanı ile Bahri Baba Parkı arasında yaya ulaşımını sağlayan Şehit Teğmen Güngör Dolunay Yaya Üst Geçidi’ni bakıma alıyor. Yayaların konforlu ulaşımını sağlamak üzere zeminde iyileştirme çalışması yapılacak. Üst geçit bu akşamdan itibaren (18 Ağustos 2022) yaya ulaşımına kapatılacak. Bahri Baba Parkı ile  meydan arasındaki yaya ulaşımı çalışmalar süresince Konak Metro İstasyonu’ndan sağlanacak.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete