Egeli Gazete

Kütahya'da düğün yemeği zehir oldu: 21 kişi hastanelik

Kütahya’da bir düğün salonunda ikram edilen yemekten zehirlendikleri değerlendirilen 21 kişi hastaneye başvurdu.
Kütahya'da düğün yemeği zehir oldu: 21 kişi hastanelik
Haberler / Güncel
29 Eylül 2025 Pazartesi 09:52
Kütahya’da bir düğün salonunda ikram edilen yemekten zehirlendikleri değerlendirilen 21 kişi hastaneye başvurdu.
Edinilen bilgiye göre, bir düğün organizasyonuna katılan davetlilerden 21’i, yemek yedikten bir süre sonra bulantı, kusma ve ishal şikayetleri yaşadı. Rahatsızlanan vatandaşlar, kendi imkanları ve ambulanslarla Sağlık Bilimleri Üniversitesi Evliya Çelebi Eğitim ve Araştırma Hastanesi ile Kütahya Şehir Hastanesi Acil Servislerine kaldırıldı.

Kütahya İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, "Hastaların genel durumları iyi olup gerekli tıbbi müdahaleleri yapılmış ve takipleri sürdürülmektedir" ifadelerine yer verdi.

Polis ekiplerinin olayla ilgili inceleme başlattığı belirtildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete