Egeli Gazete

Kütahya'ya Mart karı

Kütahya'da aralıklarla yağan kar sonrası, meyve bahçeleri eşsiz bir güzelliğe büründü.
Kütahya'ya Mart karı
Haberler / Güncel
19 Mart 2025 Çarşamba 16:26
 Kütahya'da aralıklarla yağan kar sonrası, meyve bahçeleri eşsiz bir güzelliğe büründü.
Karla birlikte, Kütahya'nın Radar bölgesindeki meyve bahçelerinde ilginç görüntüler oluştu. Çiçek açan badem ağaçlarının karla kaplanması güzel görüntüler oluşturdu.

Murat Demişdağ isimli vatandaş, "Mart ayında kar sürprizi ile karşılaşmak çok güzel bir duygu. Bilindiği gibi, bu sene kar yağışı yeterli derecede değildi. Mart'ta yağan kar da bizleri sevindirdi. Ancak başta baden ağaçları olmak üzeri birçok meyve ağacı çiçek açtı. Don olursa çiçek açan meyve ağaçları zarar görür" diye konuştu.

Kütahya'nın yüksek kesimlerinde yarın da hafif kar yağışı bekleniyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete