Egeli Gazete

Manisa BBSK’lı karatecilerden 10 madalya

Manisa Büyükşehir Belediyespor karate takımı sporcuları, İzmir’in düşman işgalinden kurtuluşu dolayısıyla düzenlenen İller Arası Karate Turnuvasında 1 altın, 1 gümüş ve 8 bronz olmak üzere toplamda 10 madalya kazandı.
Haberler / Güncel
4 Ekim 2022 Salı 17:14
İzmir’in Kurtuluşu dolayısıyla İzmir Katip Çelebi Üniversitesi Spor Salonu’nda İller Arası Karate Şampiyonası düzenlendi. Müsabakalara 40 kulüpten 700 sporcu katılım sağladı. Manisa Büyükşehir Belediyespor, 33 sporcu ile yer aldığı organizasyonda 10 madalya kazanmasını bildi. Manisa Büyükşehir Belediyespor Yönetim Kurulu Üyesi Engin Altun, şampiyonada madalya kazanan sporcuları ve antrenör Ali Eşsiz’i tebrik ederek, başarılarının devamını diledi. Madalya kazanan sporcular Manisa Büyükşehir Belediyesporlu karatecilerden, Nurahsen Kocakaplan (2011) 40 kg kumitede altın madalya kazanırken, Asya İkra Erce (2013) 25 kg kumitede gümüş madalya kazandı. Serra Çetinkaya (2016) kata bronz, Zehra Kocakaplan (2013) 25 kg kumite bronz, Hatice Beyza Şencan (2013) 34 kg kumite bronz, Azra Değirmenci (2012) 32 kg kumite bronz, Ecrin Taşdemir (2012) 32 kg kumite bronz, Berat Kazak (2012) 30 kg kumite bronz, Ilgaz Taş (2011) 47 kg kumite bronz, Ceylin Ferihan Uyanık (2010) 49 kg kumite bronz madalya kazandı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete