Egeli Gazete

Manisa’da 2 ayrı noktada ormanlık alanda yangın başladı

Manisa’nın Şehzadeler ve Saruhanlı ilçelerinde ormanlık alanda başlayan yangınlara İzmir Orman Bölge Müdürlüğüne bağlı ekipler tarafından müdahale ediliyor. Manisa’nın 2 ayrı ilçesinde ormanlık alanda yangın başladı. Şehzadeler ve Saruhanlı ilçelerinde başlayan yangınlara ekiplerin müdahalesi devam ediyor.
Haberler / Güncel
10 Ağustos 2022 Çarşamba 12:45
Manisa’nın Şehzadeler ilçesine bağlı Yukarı Çobanisa Mahallesindeki ormanlık alanda saat 11.40 sıralarında dumanların yükseldiğinin ihbarı üzerine İzmir Orman Bölge Müdürlüğü ve Manisa Orman İşletme Şefliğine bağlı ekipler tarafından kısa sürede müdahale edilmeye başlandı. Yangına 3 arazöz, 1 su ikmal aracı ve 2 yangın söndürme helikopteriyle müdahale devam ediyor. Yukarı Çobanisa Mahallesindeki yangın devam ederken Saruhanlı ilçesine bağlı Lütfiye Mahallesinde de ormanlık alanda yangın başladı. Lütfiye Mahallesindeki yangına 4 arazöz ve 1 helikopter ile müdahale ediliyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete