Egeli Gazete

Manisa'da papatyalar da açtı

Manisa’nın Sarıgöl ilçesinde çok sayıda meyve ağacının çiçek açması ve bağların yaprak gözlerinin patlamasının ardından şimdi de baharın müjdecisi olan papatyalar çiçek açtı. 
Manisa'da papatyalar da açtı
Haberler / Güncel
28 Ocak 2025 Salı 17:06
Geçtiğimiz günlerde çevredeki erik, badem ve kayısı ağaçlarının çiçek açmasından sonradan sonra şimdi de baharın müjdecisi olarak bilinen papatyaların açması ilçede adeta yalancı bahar yaşanmasına neden oldu. Bağ ve bahçelerinde kışlık çalışmalarını yapan çiftçiler adeta bahar havasında çalışmalarını yürütüyor.
Üzüm bağında bağlarının iplerini kesen Emcelli Mahallesinden Fergül Sarı, "Bağımızın budama öncesi budakların bağlı olduğu iplerini keserken açan papatyalar dikkatimi çekti. Adeta 'bahar erken geldi' dedim oysa bunlar yalancı bahar. Buralarda şubat ve mart aylarında aşırı soğuk olur. Çevrede meyve ağaçları çiçek açtı şimdide papatyalar açtı. İşimizi bahar havasında yapıyoruz ama iklimin değişmesinden dolayı korkuyoruz." diyerek endişesini ifade etti.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete