Egeli Gazete

Manisa'da yalancı bahar: Ağaçlar çiçek açtı

Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyrettiği Manisa'ya yalancı bahar geldi. Termometrelerin 17 dereceye ulaştığı Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde bu sene hiç yaşanmayan kış ayları doğanın da dengesini bozunca erik, kayısı, badem gibi ağaçlar çiçek açmaya başladı.
Manisa'da yalancı bahar: Ağaçlar çiçek açtı
Haberler / Güncel
20 Ocak 2025 Pazartesi 10:12
Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerinde seyrettiği Manisa'ya yalancı bahar geldi. Termometrelerin 17 dereceye ulaştığı Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde bu sene hiç yaşanmayan kış ayları doğanın da dengesini bozunca erik, kayısı, badem gibi ağaçlar çiçek açmaya başladı.
Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde hava sıcaklığının mevsim normallerinin üzerinde seyretmesi nedeniyle çevredeki Baharlar, Emcelli ve Ziyanlar mahallelerinde badem, erik ve kayısı ağaçları erken çiçek açmaya başladı.

Termometrelerin 17-18 derece arasında olduğu ve adeta bahar havasının yaşandığı Sarıgöl ovası ve çevresindeki kayısı ağacı bir yandan yapraklanmaya bir yandan da çiçek açmaya başladı. İlçedeki birçok üzüm bağında da görülen erken filizlenme çiftçileri de endişelendirmeye başladı.

Sarıgöl'ün Baharlar Mahallesindeki çiftçi Mücahit Saraç, havaların ılık geçtiğini ifade ederek endişelerini şöyle ifade etti: "Havaların sıcak gitmesi nedeniyle kayısı ağaçlarımız çiçek açtı. Buralarda ayaz ve don olmadığından ağaçlarımız çiçek açarak yalancı baharı yaşamaya başladı. İnşallah meyvelerimizi ayaz vurmaz ve meyvesiz kalmayız.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete