Egeli Gazete

Manisa’da yasaklı ilaç alarmı: 6 ton üzüm imha edildi

Manisa'nın Alaşehir ilçesinde yasaklı ziraat ilacı kullanıldığı belirlenen bağlardan toplamda 6 ton üzüm Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri tarafından imha edildi.
Manisa’da yasaklı ilaç alarmı: 6 ton üzüm imha edildi
Haberler / Güncel
14 Eylül 2025 Pazar 17:44
Manisa'nın Alaşehir ilçesinde yasaklı ziraat ilacı kullanıldığı belirlenen bağlardan toplamda 6 ton üzüm Tarım ve Orman İl Müdürlüğü ekipleri tarafından imha edildi.
Manisa il genelinde halkın sağlıklı gıdaya ulaşması için denetimlerini sürdüren Manisa Tarım ve Orman Müdürlüğüne bağlı ekipler Alaşehir ilçesindeki bazı bağlarda yasaklı ziraat ilacı kullanıldığını tespit etti. Durum üzerine harekete geçen ekipler toplanan üzümleri kazılan çukura gömdükten sonra üzerlerine kireç dökerek herhangi bir olumsuzluk yaşanmasına izin vermedi. Ekipler tarafından yapılan denetimlerde toplamda 12 dekar arazide 6 ton üzüm imha edildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete