Egeli Gazete

Manisa'da zirai don tehlikesi devam ediyor

Sarıgöl Ziraat Odası Başkanı Ali İhsan Ülgen bölgede devam eden zirai don tehlikesinin iki gün daha devam edeceğini ifade ederek üreticileri uyardı.
Manisa'da zirai don tehlikesi devam ediyor
Haberler / Güncel
20 Mart 2025 Perşembe 15:15
Sarıgöl Ziraat Odası Başkanı Ali İhsan Ülgen bölgede devam eden zirai don tehlikesinin iki gün daha devam edeceğini ifade ederek üreticileri uyardı.

Sarıgöl Ziraat Odası Başkanı Ali İhsan Ülgen, "Gece ilçede don olayı yaşandı. Çevreden edindiğim bilgiye göre sadece Tekeliler Mahallesinde var. İlçe ve çevresinde bugün ve yarın yine don tehlikesi bulunmakta ve bu nedenle bağlarda imkanlar ölçüsünde saman yada lastik yakılarak önlem alınmasında yarar vardır." uyarısında bulundu.
Sarıgöl İlçe Tarım ve Orman Müdürü Ahmet Akar ise şu ana kadar Sarıgöl ve çevresinden kendilerine ulaşan bir don zararı ihbarı bulunmadığını bildirdi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete