Egeli Gazete

Manisa'daki orman yangını 2 saatte söndürüldü

Manisa'nın Alaşehir ilçesine bağlı Badınca Mahallesi'nde bugün sabah saatlerinde çıkan orman yangınına ekiplerin havadan ve karadan yoğun müdahalesi sonucu yaklaşık 2 saat içinde kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmalarına başlandığı açıklandı.
Manisa'daki orman yangını 2 saatte söndürüldü
Haberler / Güncel
19 Haziran 2025 Perşembe 15:28
Manisa'nın Alaşehir ilçesine bağlı Badınca Mahallesi'nde bugün sabah saatlerinde çıkan orman yangınına ekiplerin havadan ve karadan yoğun müdahalesi sonucu yaklaşık 2 saat içinde kontrol altına alındı. Bölgede soğutma çalışmalarına başlandığı açıklandı.
Edinilen bilgilere göre, yangın, saat 09.49 sıralarında Alaşehir'in Badınca Mahallesi kırsalında başladı. Yangının ihbar edilmesinin ardından Orman Genel Müdürlüğü ekipleri hızla bölgeye sevk edildi. İhbardan 13 dakika sonra başlayan yangını kontrol altına almak için İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne bağlı 4 uçak, 2 helikopter, 11 arazöz, 3 su ikmal aracı ve 2 dozer sevk edilerek söndürme çalışmalarına başladı. Zaman zaman rüzgarın etkisi ekiplerin işini zorlaştırsa da yoğun çaba sonucu yaklaşık 2 saat içinde yangın kontrol altına alındı ve soğutma çalışmalarına başlandı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete