Egeli Gazete

Manisa Hokey Kız Takımı Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı

Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Kırklareli’nde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakalarında Manisa’yı temsil eden Hokey Kız Takımı, önemli bir başarıya imza atarak Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.
Manisa Hokey Kız Takımı Türkiye Şampiyonası’na katılmaya hak kazandı
Haberler / Spor
25 Haziran 2026 Perşembe 16:31
Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından Kırklareli’nde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Hokey Bölge Müsabakalarında Manisa’yı temsil eden Hokey Kız Takımı, önemli bir başarıya imza atarak Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı.

Müsabakalarda üstün bir performans ortaya koyan Manisa temsilcisi, oynadığı 5 karşılaşmanın tamamını kazanarak turnuvayı namağlup tamamladı. Rakipleri karşısında etkili bir oyun sergileyen Manisa Hokey Kız Takımı, elde ettiği başarılı sonuçlarla bölge birincisi oldu.
5’te 5 yaparak büyük bir başarı elde eden Manisa ekibi, bu sonuçla Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandı. Sporcuların sahadaki mücadelesi ve takım olarak ortaya koydukları başarılı performans dikkat çekti. Türkiye Şampiyonası öncesi önemli bir moral kazanan Manisa Hokey Kız Takımı, hazırlıklarını sürdürerek şampiyonada da başarılı sonuçlar elde etmeyi hedefliyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete