Egeli Gazete

Marmaris'te gıda zehirlenmesi şüphesi: 45 kişi hastaneye kaldırıldı

Marmaris İçmeler Mahallesi'nde yapımı süren bir inşaatta çalışan 45 işçi, dün akşam yemeğinden sonra gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılırken, tedavilerinin ardından taburcu edildi.
Marmaris'te gıda zehirlenmesi şüphesi: 45 kişi hastaneye kaldırıldı
Haberler / Güncel
23 Ocak 2025 Perşembe 21:39
 Marmaris İçmeler Mahallesi'nde yapımı süren bir inşaatta çalışan 45 işçi, dün akşam yemeğinden sonra gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılırken, tedavilerinin ardından taburcu edildi.


Edinilen bilgilere göre, inşaatta çalışan işçiler akşam yemeğini yedikten sonra rahatsızlandı. Hastaneye kaldırılan işçilere sağlık ekipleri gıda zehirlenmesi şüphesi ile ilk müdahalelerini gerçekleştirildi. Tedavilerinin ardından işçiler taburcu edildi. İşyeri ve yemek hizmetini sağlayan firma hakkında başlatılan soruşturma kapsamında, gıda güvenliği ve hijyen şartlarının araştırılacağı öğrenildi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete