Egeli Gazete

Menderes’te atık yağ seferberliği

Menderes Belediyesi, esnafları “atmayalım, toplayalım” diyerek atık yağ konusunda bilgilendiriyor.
Menderes’te atık yağ seferberliği
Haberler / Yerel Yönetimler
6 Kasım 2024 Çarşamba 11:07

Menderes Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü, başlattığı bitkisel yağları toplama
kampanyasında esnafları bilgilendiriyor. Lavaboya dökülen atık yağların su ve toprağa zarar verdiği
hatırlatılarak 1 litre bitkisel yağın 1 milyon litre suyu kirlettiği belirtildi. Yapılan bilgilendirmede
belediye ile anlaşmalı bir şirketin olduğu, esnafların belediye ile çalışabileceği de ifade ediliyor.


“Doğamıza sahip çıkalım”
Doğaya karşı sorumluluğumuzun olduğunu hatırlatan Menderes Belediye Başkanı İlkay Çiçek,
”Hepimiz doğaya karşı sorumluluğumuzu yerine getirmeliyiz. Belediye olarak üzerimize düşen her
sorumluluğu yerine getirmek için hazırız. Bu kapsamda da anlaşmalı şirketimiz ile birlikte esnaflarımızı
bilgilendiriyor, atık yağlarımızı topluyoruz. Tüm esnaflarımızı atık yağları toplamaya, doğamızı
korumaya davet ediyorum ” dedi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete