Egeli Gazete

Menderes'te çiftçiye yeni üretim yolları

Menderes Belediyesi, çiftçiye destek olacak çalışmalarına devam ediyor. Menderes Belediye Başkanı Mustafa Kayalar, “Söz verdiğimiz gibi üretime, üreticiye ve tarıma desteğimiz daima sürecek” dedi.
Haberler / Yerel Yönetimler
29 Haziran 2022 Çarşamba 12:56

İzmir Büyükşehir Belediyesi ve Menderes Belediyesi’nin ortak çalışmaları doğrultusunda ilçede üretim yolları açılmaya devam ediyor. Yapılan çalışmalarla Görece, Çile, Oğlananası, Karakuyu ve Bulgurca mahallelerinde yeni üretim yolları açılarak çiftçinin hizmetine açıldı.

“Üretim yollarıyla çiftçimiz rahat bir nefes alacak”

İlçeye kazandırılan üretim yollarıyla ilgili değerlendirmede bulunan Başkan Kayalar, “Menderes Belediyesi olarak, büyükşehir belediyemizle birlikte koordineli şekilde hayata geçirdiğimiz üretim yollarıyla çiftçimiz ürüne ulaşma konusunda rahat bir nefes alacak” diye konuştu. Başkan Kayalar, üretime ve üreticiye desteklerinin devam edeceğini belirterek şunları kaydetti:

“Yapılan çalışmalar doğrultusunda, Görece, Çile, Oğlananası, Karakuyu ve Bulgurca mahallelerimizde üretim yollarımızı tamamlayarak çiftçimizin hizmetine açtık. Büyükşehir Belediyemizle koordineli çalışmalarımızla ilçemizin genelinde üretim yolları kazandırmaya devam edeceğiz.”

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete