Egeli Gazete

NATO Genel Sekreteri Türkiye’ye geliyor

NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg, yarın Antalya Diplomasi Forumu’na katılmak üzere Türkiye’ye gelecek.
Haberler / Dünya
10 Mart 2022 Perşembe 16:37
NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg, 11 Mart’ta Türkiye’yi ziyaret edecek. NATO’dan yapılan açıklamaya göre, Stoltenberg, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu ile görüşecek. Stoltenberg, Antalya Diploması Forumu’na katılarak burada konuşma yapacak. Uluslararası Atom Enerjisi Kurumu Başkanı Rafael Mariano Grossi de Antalya Diplomasi Forumu’nun katılımcıları arasında yer alacak. Grossi, sosyal medyadaki açıklamasında, Antalya’da Ukrayna’daki nükleer tesislerin güvenliğinin acilen sağlanması konusunda görüşmeler yapacağını bildirdi.    

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete