Egeli Gazete

Nazilli'de şap hastalığı nedeniyle 13 mahalle karantinada

Aydın'ın Nazilli ilçesi İsabeyli Mahallesi'nde tespit edilen şap hastalığı sebebiyle 13 mahalle karantinaya alındı ve hayvan giriş çıkışları yasaklandı.
Nazilli'de şap hastalığı nedeniyle 13 mahalle karantinada
Haberler / Güncel
31 Ekim 2025 Cuma 17:57
Aydın'ın Nazilli ilçesi İsabeyli Mahallesi'nde tespit edilen şap hastalığı sebebiyle 13 mahalle karantinaya alındı ve hayvan giriş çıkışları yasaklandı.

Nazilli ilçesine bağlı İsabeyli Mahallesi'nde çıkan şap hastalığı nedeniyle 13 mahalle karantinaya alındı. Nazilli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından alınan karar ile İsabeyli ve Ocaklı mahalleleri koruma bölgesi, Bozyurt, Çobanlar, Dereağzı, Dallıca, Eycelli, Hasköy, Kavacık, Arslanlı, merkez mahalleler, Samailli, Yaylapınar mahalleleri de gözetim bölgesi olarak karantinaya alınırken, hayvan giriş çıkışları yasaklandı.
Konu ile ilgili Nazilli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada "İlçemiz İsabeyli Mahallesi'nde çıkan şap hastalığı sebebiyle isimleri açıklanan mahallelerimiz karantina altına alınmıştır. Bu mahallelerimize sığır, manda, koyun ve keçi türü hayvanlarımızın giriş ve çıkışları yasaklanmıştır. Ayrıca koruma bölgesi içerisinde kalan İsabeyli ve Ocaklı mahallelerimizde, hastalık sonlanıncaya kadar suni tohumlama faaliyetleri yasaklanmıştır. Bu yasağa uymayanlar hakkında 5996 sayılı kanun gereğince yasal işlem yapılacaktır" ifadeleri yer aldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete