Egeli Gazete

Ödemiş’te salepli yağmur duası

Türkiye’nin verimli topraklarına sahip Ege’de yaşanan kuraklığın ardından vatandaşlar yağmur duası yaptı. İzmir’in Ödemiş ilçesinde 322 yıldır ibadete açık olan Bıçakçızade Ulu Cami’de yaklaşık bin litre salep dağıtılıp, yağmur duası yapıldı.
Ödemiş’te salepli yağmur duası
Haberler / Güncel
29 Nisan 2024 Pazartesi 22:42
Tahılın yanı sıra yem bitkisi, sebze ve meyve üretiminin yoğun olduğu İzmir’in Ödemiş ilçesinde Ulu Cami’de bir araya gelen çiftçiler yağmur duası yaptı. Kurak bir sezon yaşadıklarını ve yağmur beklediklerini belirten çiftçiler, “Yaşanan kuraklık için kimi küresel iklim krizi, kimi farklı sebepler sayıyor. Biz her şeyin Allah’tan geldiğine inanıyor ve yaşanan kuraklığın da ancak Allah’ın rahmeti ile sona ereceğine inanıyoruz. Büyüklerimizden gördüğümüz ve din kitaplarından öğrendiğimiz şekliyle yağmur duası yaptık. İnşallah Allah rahmetini gönderir” diye konuştu.
Yağmur duasına katılan vatandaşlara bin litre salep de dağıtıldı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete