Egeli Gazete

Okulda yangın tüpü paniği: Çok sayıda öğrenci tozdan etkilendi

İzmir'in Bayraklı ilçesindeki bir ortaokulda, öğrencilerin sınıf içinde yangın tüpünü sıkması sonucu çok sayıda çocuk kimyevi tozdan etkilendi. Olayın bildirilmesi üzerine okula ambulanslar sevk edilirken etkilenen öğrenciler sağlık ekipleri tarafından müdahale altına alındı.
Okulda yangın tüpü paniği: Çok sayıda öğrenci tozdan etkilendi
Haberler / Güncel
19 Kasım 2025 Çarşamba 15:03
İzmir'in Bayraklı ilçesindeki bir ortaokulda, öğrencilerin sınıf içinde yangın tüpünü sıkması sonucu çok sayıda çocuk kimyevi tozdan etkilendi. Olayın bildirilmesi üzerine okula ambulanslar sevk edilirken etkilenen öğrenciler sağlık ekipleri tarafından müdahale altına alındı.

Olay, bugün Çay Mahallesi'ndeki Mustafa Uygur Ortaokulu'nda meydana geldi. İddiaya göre, okul koridorunda bulunan yangın tüpüyle oynamaya başlayan bir grup öğrenci, tüpün pimini çekerek sınıfın içine doğru sıktı. Koridor ve sınıflara hızla yayılan kuru kimyevi tozdan etkilenen öğrenciler panikle dışarı kaçtı. Durumu fark eden öğretmenler 112 Acil Çağrı Merkezi'ne haber verdi. İhbar üzerine okula çok sayıda ambulans ve polis ekibi sevk edildi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, etkilenen öğrencilere ayakta müdahale ederek taburcu etti. Okul önüne birden fazla ambulansın gelmesi üzerine veliler büyük panik yaşayarak çocuklarının durumunu öğrenmek için okula akın etti.
Olayla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete