Egeli Gazete

Özel TBMM Grup toplantısında Başkan Zeyrek ve Manisa teşkilatını örnek gösterdi: Yüzde 6’yla aldık 60 yaptık

CHP Genel Başkanı Özgür Özel TBMM Grup toplantısında Manisa’da yerel seçim başarasını örnek gösterdi. Özel, “Yüzde 6 ile aldık yüzde 60 yaptık. 17 belediyeden 15’ni aldık. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Ferdi Zeyrek’i, İl Başkanımızı, tüm ilçe başkanlarımızı gönülden kutluyorum.
Özel TBMM Grup toplantısında Başkan Zeyrek ve Manisa teşkilatını örnek gösterdi: Yüzde 6’yla aldık 60 yaptık
Haberler / Politika
25 Şubat 2025 Salı 13:56

CHP Genel Başkanı Özgür Özel TBMM Grup toplantısında Manisa’da yerel seçim başarasını örnek gösterdi. Özel, “Yüzde 6 ile aldık yüzde 60 yaptık. 17 belediyeden 15’ni aldık. Manisa Büyükşehir Belediye Başkanımız Ferdi Zeyrek’i, İl Başkanımızı, tüm ilçe başkanlarımızı gönülden kutluyorum.

BUGÜN BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ BİR GÜN

“Bugün benim açımdan çok önemli bir gün” diye sözlerine başlayan Özel,  “2009 yılında adayımız sağlık sorunları nedeniyle çekildiğinde yoğun bakımdayken ve o gün birinin partinin bayrağını tutması gerekirken ben Türk Eczacıları Birliği’nde görevliydim. Önder abi arada, İl Başkanımız aradı. En son Deniz Bey aradı. Dedi ki aday olman lazım. Dedim ki çok erken çıkarmak lazımdı. Sümerbank’ı Kırk Haramiler yedi. Bu mücadeleyi CHP verdi. Ama aday çıkarmakta geciktik ve adayımızın sağlık sorunları bir talihsizlik. Bu seçim gitti. Dedi kazanacaksın. Dedim ki Sayın Genel Başkanım bir önceki seçimde adayımızın aldığı oy yüzde 6. Yüzde 9 Belediye Meclisinin aldığı oy. O belediye kazanılmaz. Dedi ki bugün kaybetmeye gidiyorsun ama bir gün Manisa’yı kazanacaksın” diye konuştu.

HEP BİLİKTE KAZANDIK

Özel şöyle bilgileri de verdi: “O gün yüzde 6 ile aldık emaneti. Şurada oturan arkadaşların hepsi ve Manisa’daki binlercesi o günden itibaren hep beraber çalışmaya başladık. 6 almıştık 15 aldık. 16 almıştık 21, 25 ve 26 aldık, 30 aldık. En nihayetinde bu seçim Manisa’da aday gösterdiğimiz 17 belediyenin 15’ini, toplam nüfusun yüzde 93’ünü ve 6’yla aldığımız emaneti yüzde 60’la kazandık. Belediye Başkanımız Ferdi Zeyrek’i, milletvekillerimizi, il başkanımızı ve bütün ilçe başkanlarımızı gönülden kutluyorum. Hepsini çok seviyorum. Hep birlikte kazandık. Hep birlikte kazanmaya devam edeceğiz. Bana, memleketime bunu yaşatan bütün ilçe başkanlarıma, bütün örgütüme yürekten selam olsun.”                                                                                                                                  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete