Egeli Gazete

Psikolojim bozuk dedi, annesinin aracını ateşe verdi

Adana’da bir kişi, telefon görüşmesinde psikolojim bozuk dedikten sonra annesine ait otomobili bezin dökerek ateşe verdi. Annesinin aracını kundaklayan şüpheli polisin çalışmasıyla belirlenip yakalandı.
Psikolojim bozuk dedi, annesinin aracını ateşe verdi
Haberler / Asayiş
17 Mart 2025 Pazartesi 09:34

Adana’da bir kişi, telefon görüşmesinde psikolojim bozuk dedikten sonra annesine ait otomobili bezin dökerek ateşe verdi. Annesinin aracını kundaklayan şüpheli polisin çalışmasıyla belirlenip yakalandı.

Olay, dün akşam saatlerinde Seyhan ilçesine bağlı Sümer Mahallesi’nde meydana geldi. İddiaya göre, A.T.Ö. (21), annesi Ş.Ö. (46) ile telefonda görüşürken "Psikolojim bozuk" diyerek konuşmasını sonlandırdı. Bir süre sonra A.T.Ö. eve gelerek annesine ait aracı kundakladı. Aracı saran alevler, ihbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekibi tarafından söndürüldü. Otomobilde yapılan incelemede aracın, benzin dökülüp ateşe verildiği belirlendi. Otomobil kullanılamaz hale geldi. Olayın ardından Seyhan İlçe Emniyet Müdürlüğü Suç Önleme ve Araştırma Büro Amirliği ekipleri, şüpheli A.T.Ö.’yü yakalayarak gözaltına aldı. Şüpheli ifadesi alınmak üzere emniyete götürüldü.

Annesinin arabasını yaktı

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete