Egeli Gazete

Sağlık Bakanlığı Cuma günü gönderdiği listeleri geri çekti, grip aşıları yine eczanelerden alınacak  

Sağlık Bakanlığı geçen Cuma günü aile hekimlerine grip aşısı vurulacakların listesini göndermişti. Bugün Bakanlığın yeni bir kararla grip aşılarının tekrar eczanelerden alınması yönünde yazı gönderdiği belirtildi.
Haberler / Sağlık
21 Aralık 2020 Pazartesi 17:54
Sağlık Bakanlığı geçen Cuma günü aile hekimlerine grip aşısı vurulacakların listesini göndermişti. Bugün Bakanlığın yeni bir kararla grip aşılarının tekrar eczanelerden alınması yönünde yazı gönderdiği belirtildi. [caption id="attachment_32909" align="alignright" width="255"] Dr. Birol Kocaman[/caption] İzmir Aile Hekimleri Derneği Başkanı Dr. Kocaman, Cuma günü gönderdiği listelerden sonra bugün aile sağlığı merkezlerinde yığılmayı önlemek girip aşılarının tekrar eczanelerde yapılması yönünde karar aldığını söyledi. Aile hekimlerinin tepki ve uyarıları sonrası böyle bir karar alındığını vurgulayan Dr. Kocaman, “Okul çağı aşılarının 5 Ocağa kadar bitirilmesi gerekiyor ve  aile sağlığı merkezlerinde bu yıl uygulanmaya başladı. Aynın zamanda grip aşılarının da gelmesi hem hasta yoğunluğunu artıracak hem de lojistik sorunlara yol açacaktı. Ocak ayı ortasında gelecek COVİD 19 aşıları da düşünülerek grip aşıları yeniden “E-Nabza” düştükten sonra eczanelerden reçete edilerek uygulanacak” dedi.    

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete