Egeli Gazete

Şam'dan kaçan Esad'dan ilk açıklama: ''8 Aralığa dek ülkeden ayrılmayı düşünmedim''

Suriye eski devlet başkanı Başer Esad ülkesinden kaçtıktan sonra ilk açıklamasını yaptı. Esad, "8 Aralık'a kadar ülkeden ayrılmayı, istifa etmeyi düşünmedim. Şam'a girildiğinde Rus koordinasyonu ile Lazkiye'ye gittim." dedi.
Şam'dan kaçan Esad'dan ilk açıklama: ''8 Aralığa dek ülkeden ayrılmayı düşünmedim''
Haberler / Dünya
16 Aralık 2024 Pazartesi 15:55

Suriye eski devlet Başkanı Başer Esad ,ülkesinden kaçtıktan sonra ilk açıklamasını yaptı. Esad, "8 Aralık'a kadar ülkeden ayrılmayı, istifa etmeyi düşünmedim. Şam'a girildiğinde Rus koordinasyonu ile Lazkiye'ye gittim." dedi. 

Ayrıntılar gelecek..

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete