Şam'dan kaçan Esad'dan ilk açıklama: ''8 Aralığa dek ülkeden ayrılmayı düşünmedim''
Suriye eski devlet başkanı Başer Esad ülkesinden kaçtıktan sonra ilk açıklamasını yaptı. Esad, "8 Aralık'a kadar ülkeden ayrılmayı, istifa etmeyi düşünmedim. Şam'a girildiğinde Rus koordinasyonu ile Lazkiye'ye gittim." dedi.
Haberler / Dünya
16 Aralık 2024 Pazartesi 15:55
Suriye eski devlet Başkanı Başer Esad ,ülkesinden kaçtıktan sonra ilk açıklamasını yaptı. Esad, "8 Aralık'a kadar ülkeden ayrılmayı, istifa etmeyi düşünmedim. Şam'a girildiğinde Rus koordinasyonu ile Lazkiye'ye gittim." dedi.