Egeli Gazete

Sarıgöl’de toplu arı ölümü: Tarım Müdürlüğü inceleme başlattı

Manisa’nın Sarıgöl ilçesine bağlı Halitpaşa Mahallesi’nde yaşanan arı ölümleri üzerine İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü inceleme başlattı. İlk gözlemlerde arıların zehirlendiği tespit edildi.
Sarıgöl’de toplu arı ölümü: Tarım Müdürlüğü inceleme başlattı
Haberler / Güncel
16 Eylül 2025 Salı 15:08
Manisa’nın Sarıgöl ilçesine bağlı Halitpaşa Mahallesi’nde yaşanan arı ölümleri üzerine İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü inceleme başlattı. İlk gözlemlerde arıların zehirlendiği tespit edildi.

Manisa’nın Sarıgöl ilçesi Halitpaşa Mahallesi’nde çok sayıda arının ölmesi üzerine İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri bölgede inceleme gerçekleştirdi. Yapılan ilk tespitlerde arıların zehirlendiği ve kovanlarda büyük oranda arı kaybı olduğu belirlendi. Yetkililer tarafından gerekli numuneler alınırken, kesin sonuçların laboratuvar incelemeleri sonrası netleşeceği ifade edildi.
İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, tarımsal üretimin bitkisel ve hayvancılık olarak birbirini tamamlayan unsurlar olduğuna dikkat çekerek, çiftçilerin tarımsal ilaçlamalarını akşam saatlerinde yapmalarının bu tür kayıpları önlemek açısından büyük önem taşıdığını vurguladı.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete