Egeli Gazete

Seferihisar Belediyesinde 30 yıl sonra vergi borçları sıfırlandı

Seferihisar Belediyesi, vergi borçlarının yeniden yapılandırılmasıyla ilgili kararın Resmi Gazete'de yayımlanmasının ardından peşin ödemeye gitti. Peşin ödeme sayesinde belediye kasasından yaklaşık 11 milyon TL az para çıktı. 28 Milyon TL vergi borcunun 17.5 Milyon TL’sini ödeyip sıfırladı. Seferihisar Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, " Bu dönemden Seferihisar Belediyesi’nin özverili çalışmaları ile Büyükşehir Belediye Başkanımız Tunç Soyer’in ilçemize yaptığı yatırımlarla daha güçlü çıktık” dedi.
Haberler / Yerel Yönetimler
20 Ocak 2021 Çarşamba 10:47
Seferihisar Belediyesi'nin devlete olan vergi borcunun sıfırlanmasıyla ilgili önemli açıklamalarda bulunan Belediye Başkanı İsmail Yetişkin, “Hedefimiz Seferihisar’da yatırım, üretim ve istihdamı arttırmak, belediyemizin ekonomisini güçlendirmek. Hizmet kalitemizi daha da iyileştirmek hedefiyle çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Pandemi dönemi ve ülkenin içinde bulunduğu ekonomik kriz belediyemizi çok zorladı. Bu dönemden Seferihisar Belediyesi’nin özverili çalışmaları ile Büyükşehir Belediye Başkanımız Tunç Soyer’in ilçemize yaptığı yatırımlarla daha güçlü çıktık” dedi. 2020 GELİR-GİDER BÜTÇESİ LED EKRANLARDAN İLAN EDİLECEK 2020’de gerçekleşen gelir ve gider kalemlerini çarşı merkezindeki led ekrandan halka ilan edeceğini açıklayan Başkan Yetişkin, “Kamu kaynaklarımızı ne şekilde kullandığımızı ortaya koyarak şeffaf yönetim ilkesiyle, harcadığımız her kuruşun hesabını yurttaşlarımıza vermeye devam edeceğiz” dedi.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete