Egeli Gazete

Seferihisar'da çıkan orman yangını kısmen kontrol altında  

İzmir'in Seferihisar ilçesinde makilik alanda orman yangını çıktı. Yangının ekipler tarafından kısmen kontrol altına alındığı bildirildi. 
Haberler / Sağlık
2 Ağustos 2020 Pazar 21:10
İzmir'in Seferihisar ilçesinde makilik alanda orman yangını çıktı. Yangının ekipler tarafından kısmen kontrol altına alındığı bildirildi. İlçeye bağlı Düzce Mahallesi mevkiinde saat 13.45 sıralarında henüz bilinmeyen bir sebeple yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda ekip yönlendirildi. İzmir Orman Bölge Müdürlüğü'ne ait 1 helikopter ve 5 arazözün havadan ve karadan müdahalesi ile söndürme çalışmaları sürdü. Öte yandan, yangının saat 16.45 sıralarında kısmen kontrol altına alındığı bildirildi.  

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete