Egeli Gazete

Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, yoğun bakıma kaldırıldı

Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay'ın, geçirdiği rahatsızlık nedeniyle hastanede yoğun bakıma alındığı öğrenildi.
Şehzadeler Belediye Başkanı Gülşah Durbay, yoğun bakıma kaldırıldı
Haberler / Güncel
2 Aralık 2025 Salı 13:27

​Edinilen bilgilere göre, bir süredir sağlık sorunları yaşayan ve hastanede tedavi görmeye başlayan Başkan Durbay'ın durumu ağırlaşınca yoğun bakım ünitesine sevk edildiği belirtildi.

​Başkan Durbay'ın sağlık durumuyla ilgili hastane yetkililerinden henüz resmi bir açıklama yapılmazken, Şehzadeler Belediyesi ve siyasi çevreler başta olmak üzere tüm Manisa halkı, Başkan Durbay'dan gelecek iyi haberleri bekliyor.

 

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete