Egeli Gazete

Selçuklu gençlerin ilk cep harçlıkları yattı

Selçuk Belediyesi, kentte ikamet eden ve üniversiteyi bu yıl kazanan gençlerin hesabına ilk cep harçlıklarını yatırdı. İlk etapta kentte yaşayan ve yükseköğrenimine bu yıl başlayan 96 öğrenciye ilk cep harçlığı ile destek verildi.
Haberler / Güncel
16 Eylül 2022 Cuma 15:31
Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, üniversiteler açılırken kentte yaşayan öğrencileri unutmadı. Bu yıl yükseköğrenim hayatına başlayan 96 öğrencinin ilk harçlıkları Selçuk Belediyesi tarafından ödendi. Selçuk Belediyesinin yükseköğrenime başlayan gençlere sunduğu harçlık desteğinden yararlanmak isteyen öğrenciler; okul kayıt belgesi, kimlik, ikametgâh ve IBAN numaraları ile Selçuk Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğüne gerekli başvuruları yapmışlardı. YKS ek tercih sonuçlarının açıklanmasının ardından yükseköğrenime ilk kez başlayacak öğrenciler de “İlk Cep Harçlığı Projesi"nden yararlanmak için başvuru yapabilecek.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete