Egeli Gazete

Selçuklu yeni üniversitelilerin ilk harçlıkları belediyeden

Selçuk Belediyesi, ilçede ikamet eden ve üniversiteyi bu yıl kazanan gençlere ilk harçlıklarını verecek. Eğitime desteğini sürdüren Selçuk Belediye Başkanı Filiz Ceritoğlu Sengel, üniversiteler açılırken de ilçede yaşayan öğrencileri de unutmadı. Bu yıl yükseköğrenim hayatına başlayan öğrencilerin ilk harçlıkları Selçuk Belediyesi tarafından ödenecek.
Haberler / Güncel
16 Ağustos 2022 Salı 10:35
Başkan Ceritoğlu Sengel, konu ile ilgili olarak sosyal medya hesaplarından, “Üniversite sınavı kazanarak yükseköğrenim hayatına başlayacak gençlerimizi tebrik ediyoruz. Gençler yolunuz açık olsun. İlk cep harçlığınız da bizden olsun” notuyla bir paylaşım yaptı. Selçuk Belediyesi’nin yükseköğrenime başlayan gençlere sunduğu harçlık desteğinden yararlanmak isteyen öğrencilerin okul kayıt belgesi, kimlik, ikametgah ve IBAN numaraları ile Selçuk Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğüne başvurmaları gerekiyor.

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete