Sendikacı Gül'den Tugay’a tepki çeken sözler: Çöp görürsem arayacağım Başkan'ı ‘Gel temizle’ diyeceğim
DİSK Genel İş 2 No'lu Şube Başkanı Gül, İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tugay'ın grev nedeniyle biriken çöpleri toplamasına ilişkin, "İyi temizlik yapıyor. Bir gün bir çöp görürsem burada arayacağım Başkan’ı “Başkanım gel burada çöp var temizle’ diyeceğim bundan sonra" dedi.
Haberler / Yerel Yönetimler
2 Haziran 2025 Pazartesi 19:19
İzmir Büyükşehir Belediyesi ve DİSK Genel-İş 1, 2,3 ve 9 nolu şubeler arasında süren görüşmelerin olumlu sonuçlanmaması üzerine 5 gündür devam eden işçi grevi kentin çeşitli noktalarında çöplerin birikmesine, hizmetlerin aksamasına yol açıyor. İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Cemil Tugay’ın dün akşam Kordon’da biriken çöpleri topladığı sırada yanına gelerek çöplerin toplanmasına engel olmak isteyen ve tartışma yaşayan Genel-İş 2 Nolu Şube Başkanı Ercan Gül bugün de konuyla ilgili değerlendirmede bulundu.
Gül, Cemil Tugay’ın çöp toplayarak grev kırıcılık yaptığını söyledi.
İşçilere seslenen Ercan Gül, şöyle konuştu:
“Allah var yukarıda iyi temizlik yapıyor. Allah var iyi çalışıyor. Gerçekten gördüm. Hemşehri İletişim Merkezinde olan arkadaşlarımız var. Vatandaş orayı arıyor. Orası da bizim sendikamızın numarasını vermiş. Bizim sendikamızı arıyor vatandaşlar ‘şurada çöp var müdahale edin’ diye. Bir gün bir çöp görürsem burada arayacağım Başkan’ı “Başkanım gel burada çöp var temizle’ diyeceğim bundan sonra.”