Egeli Gazete

Sezen Aksu'dan Erdoğan'a cevap: Beni öldüremezsin, ben herkesim

Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın ‘Dilini kopartmak görevimiz’ dediği Sezen Aksu sessizliğini bozdu. Ünlü sanatçı dün gece yazdığı şiirin mısralarında şöyle dedi: Beni öldüremezsin, sesim, sazım, sözüm var benim, ben derken ben herkesim.
Haberler / Türkiye
22 Ocak 2022 Cumartesi 20:13
Sezen Aksu, “Şahane bir şey yaşamak” şarkısının sözleri nedeniyle Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve MHP lideri Devlet Bahçeli tarafından hedef tahtasına oturtulması sonrasında ilk kez açıklama yaptı. 2017’de yayınlanan şarkıya 5 yıl sonra başlatılan linçte çeşitli gruplar Sezen Aksu’nun evinin önünde protesto düzenledi. Sedat Peker’in ifşalarında adı geçen Murat Şahin’in başkanlığındaki Milli Beka Hareketi’de sanatçının evinin önünde basın açıklaması yaptı. MHP lideri Devlet Bahçeli, ‘Serçeysen serçeliğini bil’ diyerek tepki göstermişti. AKP’li Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ise Cuma namazı çıkışı ‘dilini kopartmak görevimiz’ sözleri ile Sezen Aksu’ya yönelik eleştiri seviyesini şiddet söylemi alanına çekti. 'KONU BEN DEĞİLİM, KONU MEMLEKET' Sezen Aksu tüm hafta yaşananların ardından açıklama yaptı. İşte Aksu’nun açıklaması: Merhaba, Öncelikle bireysel veya kurumsal olarak, ayrıca TV kanallarındaki açık oturumlarda, sağduyulu açıklamalarıyla farklı açılardan ele alıp konunun anlaşılmasına çalışan, destek mesajları veren, arayan soran, tanıdığım tanımadığım tüm dostlarıma teşekkür ederim. Malumunuz olduğu üzere konu ben değilim, konu memleket. Kendimi bildim bileli çeşitli insanlık hallerini gözlemliyor ve söze döküyorum biliyorsunuz. Mesela 2010’da şu şarkıyı yazmışım: HOP DEDİK O ne dedi? Bu ne dedi? Kim ne dedi? Harcanan hayatlar bunlar Vermişler ateşe yedi düveli Hababam kaynıyo’ kazanlar Hadi buyurun, biz gönüllüyüz İple çekiyoruz vaktimizi Kim en günahsızsa gelsin Gelsin ilk o vursun bizi Dizilmişler bi’ de dizi dizi Hiçbirinde yok tek bi’ yara izi Ateşe de yürürüz evelallah Aşk yaksın yakacaksa bizi Hadi siz düşünün, top bizde Mangal gibi yürek çok bizde Alevere dalavere yok bizde “Yok” dedik, “Yok” dedik Kırılıp dökülüyoruz lakin Direniyoruz sakin sakin E siz de dilinize biraz hâkim “Hop” dedik, “Hop” dedik Ya seyirci ya yanansın Ortası yok, sınanansın Ya emniyet şeridinde Ya uçurtmaya uyansın Aşağıdakini de dün gece (21 Ocak 2022) yazdım. AVCI Sen beni üzemezsin Zaten çok üzgünüm Nereye baksam acı Nereye baksam acı Ben avım sen avcı Vur bakalım…. Sen beni sezemezsin Dilimi ezemezsin Nereye baksam acı Nereye baksam acı Kim yolcu kim hancı Dur bakalım… Beni öldüremezsin Sesim, sazım, sözüm var benim Ben derken ben herkesim Sonuç olarak 47 yıldır yazıyorum…. Yazmaya da devam edeceğim. Sezen

YORUM EKLE

Yorumunuz gönderildi
Yorumunuz editör incelemesinden sonra yayınlanacaktır

YORUMLAR


   Bu haber henüz yorumlanmamış...

Sayfa başına gitSayfa başına git
Facebook Twitter Instagram Youtube
GÜNCEL TÜRKİYE POLİTİKA EKONOMİ YEREL YÖNETİMLER DÜNYA YAZARLAR FOTO GALERİ VİDEO GALERİ ASAYİŞ SAĞLIK KÜLTÜR SANAT SPOR GENEL SUKESİNTİSİ ELEKTRİKKESİNTİSİ HAKKIMIZDA
Masaüstü Görünümü
İletişim
Künye
Hakkımızda
Copyright © 2026 Egeli Gazete